V-MS-BELT
3LC – 3-Layer Compound
3-laags compoundtechnologie
De geavanceerde 3-LC technologie van Bridgestone voor de voorband.
De dubbele compound is harder in het midden van het loopvlak voor stabiliteit bij krachtig remmen, lineaire handling en een hoge levensduur.
Aan de zijkanten is de compound zachter voor maximale grip in bocht – tot aan de maximale hellingshoek.
HTSPC – High Tensile Super Penetrated Cord
Betere handling in alle omstandigheden
Het staalkoordmateriaal bestaat uit afzonderlijk met rubber geïsoleerde binnenfilamenten met hoge thermische geleidbaarheid, wat de warmteafvoer verbetert en het risico op oververhitting vermindert.
Het resultaat: stabiliteit bij hoge snelheid, meer grip, betere demping en hogere duurzaamheid.
Cap & Base
Afkomstig uit de MotoGP-ontwikkeling van Bridgestone.
De zachte bovenlaag (Cap) zorgt voor een uitstekende grip, terwijl de hardere onderlaag (Base) een optimale stijfheid van de band garandeert.
Zelfs wanneer het loopvlak slijt, komt de harde basislaag niet in contact met de weg – zodat je blijft profiteren van een constante grip gedurende de hele levensduur van de band.
UltimatEye
RC Polymer
MEER VERTROUWEN
De RC Polymer-technologie optimaliseert de verdeling van silica in het rubbermengsel en verbetert de flexibiliteit van het loopvlak. Dat zorgt voor meer contact met het wegdek bij zowel bij warme als koude omstandigheden.
De vermindering van moleculaire wrijving verbetert bovendien de rolweerstand, wat leidt tot een lager brandstofverbruik.
NANOPRO-TECH™
MEER GRIP, HOGERE LEVENSDUUR
Bridgestone'sNanoPro-Tech™-technologie optimaliseert de prestaties van de band op moleculair niveau. Ze vermindert wrijving, warmte en vervorming van het loopvlak tijdens het rijden, wat zorgt voor nog meer grip en een langere levensduur van de band.
HE MS Belt
De High Elongation Mono Spiral Belt maakt gebruik van de nieuwste staaltechnologie met geoptimaliseerde rekeigenschappen. Dit verkort de tijd die het karkas nodig heeft om na een impact terug te keren naar de originele vorm aanmerkelijk. Hierdoor is de druk van het contactvlak op het asfalt gelijkmatiger, wat het gripniveau nogmaals verbetert.