Deze website maakt gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken we om uw bezoek aan onze website eenvoudiger en sneller te maken en om inzicht in het gebruik van onze te krijgen. Als u accepteert zonder uw instellingen te veranderen, dan gaan wij ervan uit dat u bereid bent de cookies van deze website te ontvangen.Maar als u zou willen, kunt u uw cookie-instellingen op ieder gewenst moment veranderen.

Nieuws


Ontmoet Valentino Rossi met Bridgestone!

01 februari 2013

Ter ondersteuning van de introductie van de Battlax Hypersport S20 in 2012 en de Battlax Sport Touring T30 in 2013, heeft Bridgestone een promotiewedstrijd georganiseerd voor consumenten en dealers.

De winnaars maken niet alleen kans op een compleet verzorgd, opwindend MotoGP-weekend maar ook op een privé “meet and greet” met Valentino Rossi.

Via het Europese bandendealernetwerk Biker's Club looft Bridgestone in 2013 12 MotoGP-prijzen uit, bestaande uit een compleet verzorgde reis, inclusief toegang tot de wedstrijd en de Bridgestone Motorsport MotoGP hospitality.

Elke prijs is geldig voor een gelukkige deelnemer en een Biker's Club dealer. Een privé-ontmoeting tijdens het weekend met 9-voudig wereldkampioen Valentino Rossi in zijn MotoGP-pitbox maakt deel uit van de prijs.

Klanten maken kans op het winnen van een van deze prijzen als ze een set (voor- en achterband) premium Bridgestone Battlax Hypersport S20 of Battlax Sport Touring T30 banden kopen bij een Biker’s Club vestiging in Europa*. Na het invullen van een eenvoudig formulier in de shop dienen klanten zich te registreren op de speciale website: www.mission-rossi.com

Na het registreren en het juist beantwoorden van drie relevante wedstrijdvragen, heeft de deelnemer de kans op het winnen van een van de twee prijzen die er bij elk van de zes MotorGP-weekends in Europa tussen mei en september 2013 te winnen zijn: Le Mans, Catalunya, Assen, Sachsenring, Brno en Silverstone. Alle winnaars krijgen twee maanden voor elk van de bovenstaande MotoGP's te horen dat ze gewonnen hebben.

“Bridgestone wilde gebruikmaken van de populariteit van Valentino Rossi en de Moto-GP met een actie waarbij alle spelers in de verkoopketen betrokken zijn: het Biker’s Club dealernetwerk en onze eindgebruikers”, aldus Vincent Van Houtte, Senior Manager Motorcycle Tyre Products, Bridgestone Europe.

De “Mission Rossi”-actie wordt ondersteund door een uitgebreid aanbod promotiemateriaal in de Biker’s Club vestigingen, communicatie in 12 talen op de Bridgestone motorbandenwebsite, web-banners, een e-mailcampagne en via Facebook- en Twitter-activiteiten.

Bridgestone is een van de grootste producenten van radiaalbanden voor motorfietsen met een volledig assortiment aan producten die beschikbaar zijn in Europa. Bridgestone is tevens de exclusieve bandenleverancier voor de MotoGP, het belangrijkste wereldkampioenschap motorracen.

* Afhankelijk van lokale wetgeving


Bridgestone wilde gebruikmaken van de populariteit van Valentino Rossi en de Moto-GP met een actie waarbij alle spelers in de verkoopketen betrokken zijn: het Biker’s Club dealernetwerk en onze eindgebruikers